valbo

nu har jag gjort mig iordning och fixat klart allting inför morgon dagen, gympa kläder m.m
nu ska jag, mamma och mormor ta en snabb tripp till valbo, trevligt. sen när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och ladda inför en ny skol vecka... imorgon har jag min första natutkunskaps lektion direkt första lektionen klockan halv nio, vi får se hur det går, men jag tror det ska gå väldigt bra!
hoppas ni alla har haft en jätte bra helg, det har jag! det är alltid skönt med som sagt ledighet, kunna sova, njuta, göra massa roliga saker med vänner, ja jag älskar helg!
nu ska jag klä på mig ytter kläder och gå ut till bilen.
pusss och kram b


21/12-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0