slutet av detta lov börjar närma sig

sådär nu är jag hemma. det är inge roligt att anna åker hem nu igen, men jag är otroligt glad för hennes skull att det går så pass bra som det gör för henne med hennes flygvärdinne jobb.imorgon åker hon som sagt en slinga till thailand och blir kvar där i några dagar innan hon åker till dubai och även där stannar i ett par dagar och även fast hon inte jobbar på planet förutom när hon gör det, så får hon betalt, varje timme rullar det in. härligt!  men det är heller inte en dans på rosor alla gånger,ganska mycket slit bakom detta jobb som flygvärdinna också. men mesta dels säger hon är underbart! och det är precis därför jag också ska bli det. upptäcka världen och  få betalt då jag ligger på stranden...

nu ska jag duscha, ännu en gång för att jag är fryssen, fy.
sen ska jag dra mig till affären för att köpa all den gotta jag vill ha. sen ska jag kolla på top model, film, fixa och dona inför imorgon.
jag hoppas att ni alla har haft ett underbart lov med mycket skratt och glädje, det har verkligen jag haft :)
vart med underbara vänner varje dag, sovit länge, shoppat en hel del, underbar jul och nyår, haft malin hemma, syster hemma, haft myskvällar varje dag, fikat en hel del, fest, filmmys,promenader ute i det kalla, åkt mer buss än någonsin,tjej kvällar, och en massa mer saker. helt enkelt ett fantastiskt lov.
nu börjas allvaret igen.
kram britta strandberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0