underbart!

hej bloggen.
tyvärr hade jag ingen tid att blogga igår, jag hade fullt upp hela dagen, jag var i skolab hela dagen, kom hem och plugga plugga plugga till provet vi hade idag, jag hade en plugg paus och åkte då med mamma för att handla, sen när jag kom hem satt jag mig ned igen för att fortsätta, så provet idag gick faktiskt bra, det känndes väldigt skönt.

idag har jag vart i skolan, fikat och ätit på stan med vänner, jag hann också med en sväng hem till v, där vi kollade på gossip girl innan jag äntligen äntligen äntligen fick gå iväg ned på stan för att gå till DANSEN, och det var så otroligt underbart, jag har saknar och längtat något enormt efter att bara få vara i lokalen med tjejerna. även fast jag dock inte kan dansa rikigt utförligt än med foten så var det ändå helt fantasiskt underbart att få vara med igen och faktiskt kunna över huvudtaget göra vissa rörelser, vi började med show dans med stolar och gud så bra och snygg den kommer att bli när den är klar!
nu ska jag direkt hoppa in i duschen, äta mat och sen försöka sova, men jag är så pigg nu efter att fått gjort vad jag älskar mest här i världen. nu vill jag inte sluta lyssna på musiken, bara dansa dansa dansa, underbart!!
hoppas ni har haft en bra dag och får en bra fortsatt kväll.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0