underbara helg

jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på den här helgen, som sagt håller jag tummarna för en trevlig klassfest med världens underbaraste klass, men vi får se. sen vill jag även göra något mer, nu när jag går i skolan har jag kommit på att jag behöver ta vara på helgerna, det gör jag även fast jag bara njuter och tar det lugnt, men jag känner att jag vill göra något roligt när jag kan, det är mycket plugg i veckorna, mycket att hinna med och mycket som ska göras, då det är skönt att bara släppa allt sådant och få göra något riktigt roligt med vännerna. därför ska jag försöka att göra något kul denna helg!
jag vill också säga på tal om ingenting, att jag saknar dansen något enormt nu, jag har inte dansat på länge och det kan göra mig galen när det är bland det bästa jag vet, när jag inte är skadad, dansar jag över allt, i mitt rum, köket, vardagsrummet, ja nästan över allt. nu när jag inte kan dansa med mina tår så pass bra blir det att jag går och sjunger över allt istället, det gör jag även när mina tår är friska men jag har tänkt på det nu och också mina vänner, jag sjunger precis hela tiden, jag sjunger till och med i sömnen...

ha en fortsatt bra kväll.
b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0