torsdag

hej bloggen.
jag har precis kommit hem från skolan, första dagen! dagen startade med tyska och det gick bra, inte någon mjuk start inte, utan vi började med det vanliga på en gång, men det gick som sagt bra, super att träffa alla vänner igen, vi har så roligt tilsammans!
direkt när jag fick sluta åkte jag hem och nu ska jag direkt hoppa in i duschen för fy vad jag fryser...
hoppas eran första dag också gått bra!
imorgon är det. fredag igen vilket känns självklart lite konstigt nu när vi började och så ska vi ha helg igen imorgon, men jag klagar absolut inte, vi får se vad som händer denna helg, vi hoppas på ett nytt förösk med klassfest, annars vet jag inte rikigt vad som väntar, men det visar sig helt enkelt! mys med ledighet!

ha en fortsatt kanon dag!
pusss britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0