the hills

sådär, nu börjar klockan rinna iväg och det är alldeles strax dags för mig att stänga av och försöka sova.
jag var som sgat ut till valbo tidigare idag, jag hittade en fin tröja som jag fick av mormor! sen åkte vi också in till stan för att ta en mysig fika. jag kom hem och började direkt att kolla på tv, bland annat gammla avsnitt av the hills, jag gillar det programmet, jag tycker det är roligt att kolla på! till de drack jag en stor kopp gott hallon te. det är underbart nu när det blåser för fullt och är kallt utomhus.
imorgon är det skola och jag avskyr att lägga mig och veta att klockan ringer tidigt tidigt och jag tror att det fortsatt är natt och att jag ska kunna sova flera timmar till, men ikke. jaja, jag bör sova annars är jag trött i skolan imorgon, dock är klockan inte ens tio men jag känner att jag behöver massor av sömn nu. så jag försöker i varjefall att koppla av nu och ska försöka att somna.
hoppas ni allihopa har haft en fin helg.
godnatt och sov så skönt!
puss och kram från britta



21/12- 08          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0