syster

pappa ringde precis och berättade att syster anna kommer att komma med flyget inatt istället för imorgon under dagen, så nu funderar vi på om vi ska åka ned till arlanda för att hämta henne eller om hon ska ta tåget, om vi hämtar henne med bilen tänker jag följa med. jag saknar henne så mycket och jag vill ha dig här hemma så fort som bara möjligt.
det visar sig om vi gör en tripp till stockholm inatt eller inte, det vore skönt, jag älskar nämligen att åka bil i natten, det är lugnt och skönt och underbart att lysnna på bra musik.


nu sitter jag och läser kenzas och blondin bellas blogg om deras händelserika år, trevligt att läsa! och vad roligt att bella ska vara med i lets dance!

ha en fortsatt bra eftemiddag.
puss B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0