söndag

godmorgon bloggen. idag tog jag en lååång sov morgon, det var underbart!
igår var  vi som sagt i valbo på fest och det var rikigt roligt, mycket folk och vi dansade och hade jätte kul!
dock blev man väldigt trött idag istället men det var bra att jag fick sova ut så länge som jag gjorde.
idag ska jag följa med vendela på någon hockeymatch, jag är inte så insatt i detta, men jag tror det är kompisar till henne som ska spela.
så nu klockan tre ska jag ta bussen in till stan och sen vidare mot henne. mamma fråga även om jag vela följa med och bowla med familjen ikväll, och det kan jag tycka är väldigt roligt så vi får se om det blir en sväng förbi bowlinghallen också innan allvaret börjar imorgon igen!
hoppas ni alla har haft en bra helg! det har jag :)
puss b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0