myskväll med 13 snart 30

jag har kommit hem från en myskväll hos jessica och bippen, vi kollade på film och mös till det ordentligt med chips,dipp och läsk!
nu är jag hemma och har suttit i duschen bra stund, det var fruktansvärt kallt ute nu när det började dra emot sig lite senare mot kväller, så nu när jag gick från bussen vilket är mindre än hundra meter höll jag på att avlida, jag får köld skador utav att vara ute i denna kyla, min hy blir torr och jag flagnar, mina läppar spricker och det är besvärligt, men istället är det väldigt mysigt att sitta inne, se en bra film, duscha eller bada, sitta på ett mysigt cafe m.m så det passar jag på att göra när det är extra kallt, men även utan kyla! jag njuter och tar vara på varje sekund av detta lov som är kvar. jag vill ha mer, en vecka till skulle vara perfekt! hinna ta en sväng ner till göteborg till syster, eller bara en dag till stockholm, men nu är det för några dagar kvar för det tyvärr, typsikt att jag inte tänkte på det lite tidigare, men jag har haft fullt upp ändå detta lov och bland det bästa var att malin var hemma och det andra är en hemlighet jag behåller för mig själv, i varje fall underbart!

på tal om ingenting så var jag som sagt ute i valbo tidigare idag och där fick jag plötsligt syn på alice och gud så jag egentligen vela springa fram och berömma henne hur duktig jag tycker att hon är, men jag kände att jag inte vela tränga mig på för mycket när hon var där privat! men vad glad jag blev när jag såg henne! jag tycker hon är fantastiskt duktig! heja alice!



nu ska jag sova.
godnatt
puss b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0