mys kväll

jag har precis kommit hem från en mysig fika med tjejerna och sedan en promenad med en kompis i det kalla, mycket trevligt!
nu är jag som sagt hemma och efter promenaden är jag fryssen och ska därför ta en lång varm skön dusch!
tidigae idag har jag kikat runt på stan med syster och jessica, vi tröttnade fort och åkte där med hem till mig och åt middag. mysigt!
efter duschen ska jag se filmen dagboken igen, den är helt fantastisk underbar och tänk om kärlek var på det viset som i filme? helt underbart, precis som man vill ha det, perfekt.

jag njuter och njuter av den sista kvällen av detta jul lov, imorgon måste jag ställa klockan för att på torsdag dra mig upp mot bussen klockan tio 8 på väg till skolan, men samtidigt ska det bli skönt med rutiner och träffa alla mina underbara igen, komma in i mina vardagliga vardag, där allt är som vanligt och jag uppskattar även helgerna på ett annat sätt än när man ständigt är ledig, jag klagar absolut inte men det är roligt att ha något att se fram emot. på detta lov har jag också vänt på dygnen totalt, men det har vart värt det för detta lov har vart som jag trodde, helt underbart! jag har hunnit vart med om såå mycket och jag är glad över det.
nu ska jag skynda mig in i duschen innan jag nästan hackar tänder. fy vad jag fryser!
ha en fortsatt bra kväll alla goa och glada!

puss och kram britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0