min jessica

jag som tänkte ta det lugnt när jag kom hem från skolan, slappa och bara ligga i sängen, men när jag hade duschat av mig varmt en liten stund så kom jag på att jag vela träffa min jesscia på stan och äta med henne innan hennes träning, som började klockan halv sju, så det var precis det vi gjode, myspys. det är så skönt med henne när man bara kan fråga om man ska hitta på något och fem- tio minuter senare sitter man på bussen och ska snart mötas upp.
nu är jag hemma igen och ska snart göra iordning en kopp te och göra ett nytt försök framför tvn med en bra film, jag tror att det kan bli the notebook ännu en gång, jag älskar den, den är helt fantastiskt underbar! bland de bästa jag sett. riktig riktig kärlek, underbart!



time after time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0