middag hos pappa

nu är jag hemma! vi fick sluta lite tidigare, det var skönt, då hann jag även på en tidigare buss! härligt!
nu är jag hemma och ska fixa iordning lite saker innan jag ska ta fem bussen till stan för att sen åka vidare hem till pappa och äta middagen med familjen där, mysigt. efter middagen blir det nog att jag,emma och jessica hittar på något kul! trevligt.
jag är så glad att det är helg och vad skönt det ska bli imorgon att få sova ut. denna vecka har jag sovit lite halvdannt, så jag känner nu att jag behöver en lördag då jag kan sova tills jag vaknar så det är vad jag ska göra imorgon! sen på kvällen får vi se om det blir fest eller hur det blir!
ivarje fall önskar jag er en rikigt bra helg.
nu ska jag ta en snabb dusch och fixa lite annat.
pusss b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0