måndag

hej bloggen.
idag har jag vart i skolan, på stan , hos min syster tilda som fyller sju år, träffat amanda som var behövligt. jag har inte träffat henne på länge nu och det kan göra mig galen, jag älskar ju henne. men nu har vi haft en mys kväll iallafall, dock inte så länge men en stund iallfall, mysigt!
nu sitter jag här och är lite deppig över att veta att det bara är måndag och jag har en hel vecka framför mig, men det är som det är och ingenting kan göras åt, det är bara att bita ihop och kämpa. det är bra tur att jag har underbara klass kompisar!
nu ska jag hjälpa mamma att plocka bort alla hundra tals jul kulor i våran enorma gran, vi har inte hunnit gjort det än.
hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll.
många kramar britta








21/12-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0