måndag

hej bloggen, förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade fullt upp hela dagen.
först ställde jag klockan på 11 för att åka in till stan med vendela och jessica för att sen ta tjugo över ett bussen ut till valbo, det var väldigt trevligt, alla tre köpte skor och vi åt gott! sen var det fyra bussen som gällde för att komma hem så snabbt som möjligt där frida och lena väntade, vi åt god mat hemma också och det var otroligt roligt att träffa dem igen! sen senare på kvällen tog jag bussen till v, för mys. kollade klart på världens finaste film, dagboken! bland den bästa film jag sett.
idag har jag åter igen vart i valbo med kära mormor och syster, köpte en tröja och ett par jeans. vi kollade även på en ny dator till mig men hittade ingen som lockade. vi ska¨åka tillbaka senare i veckan och kolla.
nu har jag precis kommit hem från stan med v , vi fikade och paratade en massa, väldigt mysigt.
ikväll ska jag träffa j och v, och vi har inte bestämmt något vi ska göra, men dete blir säkert något rikigt bra, som sagt njuter jag som bara den av ledigheten vi har kvar...
självklart älskar jag att ha min underbara syster yster här hemma och jag ska försöka ta vara på den tiden så mycket det bara går, men även hon vill träffa sina vänner som hon saknar och självklart har jag förståelse för det.

nu ska jag fixa iordning mig lite! ha en fortsatt bra kväll.
många pussar & kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0