malin hemma igen!!

äntligen är jag klar med städningen och gud så fint det blev, jag tycker det är rikigt skönt när man städat och allt är klart, det blev så fint och mycket mysigare än när alla skor, jackor, väskor, kläder tusentals grejjer bara ligger på golvet. så nu är jag nöjd. skönt!
när jag tidigare idag skrev att jag hade vår kännsla, det hade jag verkligen, och nu när jag äntigen var klar med städningen och kollade ut genom fönstret så snöar det igen, vad är detta? jaja, det är som det är och ingenting kan göras åt, det är typiskt januari, växlande väder fram och tillbaka.

snart kommer malin förbi en sväng, det ska bli roligt att se dig igen även fast det inte var så länge sen vi sågs sist men det är alltid lika roligt. innan hon kommer ska jag hinna äta mat med mamma.
sen ikväll ska jag kika på top model igen, det visas två gånger i veckan nu vilket jag tycker är bra. det är roligt att se och jag tycker helt rätt tjej åkte ut, jätte söt absolut, men jag håller med tyra och henne själv om att hon pratar alldeles för mycket...


hoppas ni haft en kanon fin dag!
puss och kram b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0