lördag

god morgon bloggen.

igår kom som sagt min kära syster yster anna hem igen och det var otroligt skönt att få träffa henne igen, vi var på stann, fikade, shoppade m.m mysigt. lite senare runt 6 tiden åkte vi hem till våran pappa för att äta mat, det var trevligt. sen tog jag, emma och jessica bussen hem till mig, vi bara mös och kikade på tv, vendela kom förbi en stund senare och då började jag att göra mig lite i ordning för att vi sen skulle ta tio bussen in till stan för att sen åka vidare till en fest, men där blev vi inte kvar länge, det var ingen fest som passade rikigt oss, så då gick vi hem till vendela en stund och sen blev det att jag och emma tog tjugo över tolv bussen hem igen, mycket trötta.

idag vakande jag runt 12 så nu har jag precis kommit ut ur sköna duschen, nu ska jag blåsa håret för att sen fixa till det då jag först ska till min morfar på kalas, sen blir det förhoppningsvis klassfest, om inte så blir det en fika inne i stan med underbara,eller bio. mys. det visar sig!
hoppas ni hade en toppen fredag och får en underbar lördag! nu är det inte många dagar kvar på detta lov. ta vara på de få dagar som är kvar, snart börjar allvaret igen...


nyår hos jessica!!!, jessica och jag


jag


jag, jessica och emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0