kvällen

nyårsafton blev kanon bra!
vi började med att vara hos jessica i sätra för att äta fin middag och det blev det verkligen. sen gjorde vi oss i ordning för att ta nio bussen in till stan för att åka till mina tjej kompisars fest i hille, men när vi väl var framme på stan träffade vi fredrik som tog med oss tillbaka till sätra, där vi hamnade på två olika fester,trevligt. vid elva tog vi bussen tillbaka in till stan för att vara på torget på tolv slaget, sedan gjorde vi ett nytt försök till hille med halv ett bussen som vi kom halv vägs på innan jag fick sms av mattias där det stod att det inte längre va fest i hille, därför hoppade vi av bussen och tog motsatta buss tillbaka igen till stan. haha, med mycket buss och strul med fester så blev det en väldigt väldigt bra nyårsafton! jag hade kanon kul i varje fall!

idag ska jag bara ta det lugnt här hemma och så får vi se vad som händer senare, det visar sig.
ett otroligt tack till alla underbara för kvällen igår!!!
jag ska lägga upp bilder från går dagen också, men det får vänta en stund.
många kramar britta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0