fredag

hej bloggen! nu är det äntligen fredag igen och helg! helt fantastiskt underbart!
imorse när jag vaknade trodde jag dock att jag var sjuk, jag mådde inte alls bra, kall svettig och trodde att jag hade feber, men jag ställde klockan på en ny tid och somnade om, när jag vakande andra gånger mådde jag fortsatt inte bra men trallade mig upp för att göra mig skapligt iordning och drog mig iväg till bussen och nu är jag skolan och jag mår bättre, skönt. jag håller tummarna för att jag inte blir sjuk. ikväll ska jag ha det mys med fia och malin, vi ska kika på let´s dance och kolla på bella, det blir roligt!
nu ska jag fortsätta med övningarna!
hoppas ni får en kanon kväll, och får en fortsatt bra dag.
många kramar brittta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0