fortsatt sjuk

godmorgon!
jag vaknade upp idag och fortsatt inte mådde bra, men nu har jag fått i mig lite mat och vatten och känner mig lite piggare. jag vill bara vara frisk nu, jag gillar inte alls att bara vara hemma på dagarna och inte kunna göra mycket annat än att ligga, kolla på tv och film, men samtidigt orkar jag inte mycket mer än så när jag har så här ont i kroppen. 

jag och jessica pratade igår om att vi ska ta en tripp till stockholm när vi har studiedag den andra februari och det ska vi verkligen förösöka att göra! gud så mysigt! shoppa, fika och bara mysa helt enkelt. så det ser jag fram emot!!

nu ska jag sätta på en film och krypa ner under täcket, jag ska även försöka läsa lite i naturkunskaps boken...
hoppas ni får en kanon dag.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0