fixar och donar

sådär, nu är jag hemma efter en lång men rolig skol dag. som sagt ska jag vara med några tjejer från klassen på estraden och representera våran skola, jag har duschat och fixat mig, lite fin vill jag ju vara. så nu börjar jag blir klar och snart kommer fia och hennes mamma för att hämta upp mig. det ska bli spännande och förhoppningsvis väldigt roligt.vi har svarta skjortor på oss där det står borgar skolan HP på ryggen, de är faktiskt snygga för att vara från skolan, till de har jag ett svart tub top linne under, blåa jeans, armband, stövlar och skin jacka.

egentligen hade jag självklart velat hinna med att träffa malin också, men imorgon ska vi träffas iallafall. igår var hon också här som sagt och vi hade det mysigt, kika på top model och prata som vanligt väldigt väldigt mycket, så skönt att ha dig hemma igen.
nu måste jag börja gå ut.
hoppas ni får en bra fortsatt kväll.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0