datorkunskap

god morgon bloggen.
jag sitter på datorkunskapen nu, det är tråkigt och jag har redan gjort det vi håller på med så jag sitter mest och kikar runt på facebook, bloggar,avbokar tid hos tandläkaren och pratar smått med mys emma.
idag när jag vaknade trodde jag att det var fortsatt natt och jag var fruktansvärt trött, jag vela bara ligga kvar i varma sköna sängen, men jag drog mig upp och nu är jag här. skönt. idag är min tidigaste dag på veckan, jag slutar tjugo i två, de andra dagarna är för det mesta fyra, halv fem, tjugo i fem m.m


eftersom att jag slutar tidigt idag, kanske jag tar en snabb runda på stan, sen ska jag hem och städa mitt rum, det behövs nu, kläder över allt och allmänt stökigt, och jag avskyr att ha det så, så det ska jag försöka göra. sen kommer även malin hem igen! mysigt! så jag ska försöka träffa henne en stund också, men hon är kvar över helgen också så det är ingen panik, det ska bli mysigt att ha dig hemma igen.
nu ska jag börja avrunda. ha en bra dag och ta hand om er.

på tal om ingenting känns det lite våraktigt nu när jag kollar ut genom förnstret, solen skiner och det börjar bli lite halv slaskigt. jag gillar våren, mysigt!
puss och kram b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0