blir jag tjock av dom här chipsen?

jag sitter nu hemma hos malin igen, vi var för en stund sen in till stan för att köpa ben och jerry och coca cola på hemma kväll, så nu har vi kikat på körslaget och haft det mysigt, det har vi fortsatt. vi skulle egntligen haft en mys kväll på en resturang inne i stan men malin beökte sin momror och fick då pizza där, så då var hon mätt och då struntade vi att gå ut och äta, så det får helt enkelt bli nästa gång hon är hemma.

nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på... det visar sig.
jag måste bara berätta detta, det var så fruktansvärt roligt, dock hemskt, men det var så här att idag på systers disco- barn kalas, satt vi fram skålar med massa chips och popcorn,  efter en stund sitter alla barnen i en ring och en liten liten smal flicka på sex år säger plötsligt, katarina, blir jag tjock av dom här chipsen?
haha, det var så roligt, men samtidigt hemskt, hon är 6 år och tänker redan på sådant, hur ska detta då sluta?
jaja, hon var väldigt söt. 

ha en fortsatt bra kväll
puss och kram britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0