äntligen helg!

hej alla glada!
jag har precis kommit hem från stan. vi slutade tidigt idag runt halv elva tiden, därför gick jag, emma och vendela ner på stan, vi tog en fika där vi träffade matte och anders, trevligt! jag köpte även en vanlig tröja.
nu är det äntligen helg och det är underbart tycker jag, jag ska först och främst kolla på let´s dance, det är roligt nu när isabella ska vara med, hon är säkert duktig, det ser i varje fall ut så när jag sett ett litet klipp från en dans lektion ur hennes tv dagbok, kul!  jag ska också äta god mys mat med familjen, sen efterdet vet jag inte vad som väntar, det visar sig, träffa vänner iallafall!
nu ska jag städa lite i min garderob m.m
hoppas ni får en toppen kväll ikväll!
ha en fortsatt bra dag
pusss britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0