Aaaa... för sprutor

sprutan gick bra, självklart gör det ont men jag trodde att det skulle vara värre. andra sprutan sägs vara mycket värre, och tredje värst,men jag hoppas att dem ska gå lika bra...
nu har jag precis gjort mig lite i ordning på nytt, för att snart åka ned på stan med J för en mysigt fika. det var så länge sen vi träffades nu, det känns som evigheter så det ska bli rikigt skönt att få träffa dig igen!
Imorgon är det torsdag och vad skönt! det är härligt när veckorna går så här snabbt, snart helg igen.

i helgen vet jag inte riktigt vad som väntar, jag kanske ska parta med vänner på lördag och på fredag har jag blivit  överraskat utbjuden av en person jag inte känner väl, men det kan säkert bli trevligt, men jag får helt enkelt se hur jag gör med det.
nu ska jag traska mig vidare ut i hallen och mot stan.
puss b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0