utflykt på isen

hejhej!
idag väcktes jag av mamma som frågade om jag vela följa med ut på utflykt till utvalnäs och visst ville jag det, vi gick på isen, john åkte skriller, vi grillade och hade det super mysigt. drack varm oboy och bara mös. sen gick vi tillbaka in till stugan där vi fick ännu mer fika.
nu när jag har kommit hem har jag pluggat en massa olika ämnen, handel, tyska, m,m men nu har jag gjort mitt för idag, så får jag fortsätta mer imorgon efter skolan.
nu ska jag höra om j vill hitta på något, det vore mysigt.
hoppas ni haft en bra helg. det har jag. alla hjärtans dag blev mysigt. tog en lång fika på dagen, lagade tacos, gjorde oss extra fina, dansa till mamma mia låtarna på högsta volym, åkte in till stan för att hejja på vänner, fick besök av vänner, kollade på skräck film, melodifestivalen och det blev helt enkelt en mysigt toppen dag. 
 
nu är det bara 7 dagar kvar tills jag kommer till ner till värmen, jag längtar!
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0