syster-yster

hej alla glada!
jag sitter nu på min sista långa lektion projekt, det är så tråkigt och vi förstår inte vad det är vi ska komma fram till. men vi har ialla fall köpt en massa gotta vi myser med.
idag kommer kära syster-yster hem, så jag ska åka hem efter skolan och göra godmat med henne, mysa och prata, det ska bli skönt att ha henne hemma igen nu. imorgon kommer som sagt min älskade vän malin hem också. ska bli kul!
dessutom är det fredag imorgon, det ska bli otroligt skönt! denna vecka har vart jobbig även fast dagarna går väldigt väldigt snabbt. mamma kommer hem imorgon också, jag har saknat henne.
hoppas ni får eb fortsatt bra dag.
kram britta



29 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0