hemma

hejhej!
nu är jag hemma igen efter en skol dag, dagen gick bra och vi har haft det trevligt som vanligt.
kvällen efter träningen igår var super mysig med amanda! vi kikade först klart på det lilla vi hann se av top model, jag tycker rätt person åkte ut. sen gjorde vi iordning te och massor med mackor och satt och prata till sena kvällen i mitt kök, hur mysigt som hälst. hoppas du får en kanon tripp till fjällen amanda! jag kommer dock sakna dig.

nu ska jag ta tre bussen tillbaka in till stan för att ta en fika med jessica vilket ska bli trevligt. det var ett tag sen nu och det är väldigt väldigt ovanligt för våran del, så nu jäklar ska vi ta en lång fika och prata och prata. ta igen det vi missar när vi inte hinner träffas och prata. mysigt!
sedan när jag kommer tillbaka hem ska jag försöka gå igenom mina antekningar inför ett prov den kommande veckan!
hoppas ni har haft en bra dag.
imorgon är det redan torsdag, härligt! imorgon kan man säga att imorgon är det fredag och det gillar jag och jessica!

nu kommer bro in klampandes så nu ska jag sätta mig ned och prata med honom innan min buss går klockan tre.trevligt at han kommer hem lite då och då:)

kram b

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa för de gör vi! :D <3333

2009-02-11 @ 21:38:14
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0