Tutt Chock

Nu håller jag på att kikar igenom min dans garderob, och gud så svårt det är att hitta det jag känner mig både fin och säker i, för det har hänt en gång då jag dansa en show dans och mitt linne åkte ner under bröstet och mitt bröst hoppa ur min bh och det är en situation jag inte vill vara med om, att höra killar från publiken skrika "kolla brittas bröst hoppar ut" Nu så här efterråt kan jag skratta gott till det, men i ögonblicket var det inte roligt ska jag tala om, men jag slutade inte dansa för det, utan jag snurrade och hoppade mina steg som vanligt men försökte smidigt att dra upp bhn och linnet så bra jag bara kunde, och jag fick mycket beröm efter, av att jag inte sprang av scenen utan gjorde mitt bästa av situationen. Så i allafall nu denna show vill jag vara säker på alla kläder och känna mig trygg i det jag har på mig.
Men som sagt är det otroligt svårt när man ska ha linnen och tunna klädesplagg, för vad som hälst kan hända. Men jag ska prova att dansa med några utav kläderna och se efter hur det går, om det blir några tutt chocker eller om det går galant : )

Mormor kom ner och fråga om jag har lust att följa henne ut till valbo en sväng och det tackar jag ja till och följer med! Så nu skriver jag antingen innan träningen igen eller efter, det visar sig.
Annars en ännu gång önskar jag er en underbar dag .
Många kramar B.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0