Sovdags

Jag är fortfarande fast limmad framför datorn även fast mina ögon vill blunda och sova. Men så blir det alltid för min del, att jag loggar in på msn och så börjar jag skriva med vänner och så fastnar jag helt enkelt. Det är trevligt att sitta uppe och ha lite lungn musik i bakgrunden och bara sitta.
Jag tänkte att jag skulle ha ringt jessica nu, men med tanken på att klockan börjar bli mycket så avstår jag och provar istället imorgon och hör efter hur hennes kväll var! jag hoppas att hon hade det kanon trevligt med hennes pojkvän och familj. Nu är det sovdags för min del innan jag somnar.

Och på tal om ingenting så är det Inte lång tid kvar nu till våran dans show, jag blir så glad av tanken! Jag längtar.
God natt alla underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0