Lugg eller inte?

Jag kollar igenom foton från förra hösten och vintern då jag hade lugg, och jag saknar det, så jag funderar på om jag ska klippa det igen. Jag ska då klippa den längre än vanligt så jag både kan ha den sne och rak. Jag tycker det är väldigt fint med lugg, det ramar in ansiktet, även fast en del av ansiktet försvinner. Men jag ska tänka mer på saken så visar det sig om jag klipper lugg eller inte. Jag vill ha en förändring helt enkelt. Jag färgade dock tillbaka håret mörkt och jag är nöjd och trivs med det. Men jag trivdes även väldigt bra i det mer ljusa håret, så jag tror att jag kommer att färga tillbaka de lite mer ljusa nyanserna till sommaren, för nu på vintern tycker jag att jag passar bättre i mörkare hår, då jag slipper färga på färga utväxten. Så som sagt visar det sig. Det är alltid roligt med förändringar!


härlig bild på mig från thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0