Jul stämning i HP1T

Hallå bloggen!
Jag sitter nu här fortsatt på näthandels lektionen , jag har både gos elin och gos caroline brevid mig som sjunger i mitt öra, hon sjunger dock väldigt fint så det har ingen större betydelse med fin jul sång i mitt öra.
Jag sitter och funderar på vad jag ska önska mig i jul klapp,jag tror att jag ska önska mig allt från naglar, kläder, pengar, presentkort, till nyårs klänning och en massa andra små saker. det ska bli så mysigt med jul! och det är inte långt kvar nu.
När jag kommer hem ska jag be mamma göra iordning glögg och köpa en massa godis och  så ska jag sitta i soffan framför en bra film.
Nu slutar jag om ungefär precis en timme. härligt! jag ska hoppa in i mitt andra klass rum och fråga nacy om vad som behövs göras.
KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0