Hemma

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen!
vi fick som sagt sluta tidigare än  tänkt, så runt halv fyra gick vi ifrån sista lektionen, skönt! Sen gick jag med vendela till stan, det blev bara en snabb visit, vi sprang in på Gina, där hon hängt undan en tröja, den var jätte finoch satt som en smäck, så det köpte hon! sen orkade jag inte gå så mycket mer för jag var så hungrig, så jag tänkte att jag skulle ta bussen hem och det gjorde jag också! men på väg till bussen så träffa vi på malin,  en väldigt söt tjej! vi stod och prata med henne en stund, sen börja klockan bli mycket så det var dags för mig att gå iväg till bussen, då stannade vendela kvar och gick lite till med malin! :)

Nu ska jag Äta någonting med min mamma, sen frågade tommy om jag hade lust på att följa med på brynäs matchen, så jag ska tänka lite på saken, så får vi se om jag följer med eller inte! det vore roligt, jag tycker om att kolla på hockey live, sist hade jag och johanna det väldigt trevligt, det blev inte att vi kollade mycket på matchen men vi hade det väldigt trevligt ändå! Om jag går idag,då ska jag kolla ordentligt! Sen tycker jag att det är roligt att det går så bra för jocke, jag är otroligt glad för hans skull att det går så pass bra, även fast han dock bara är reserv, men det måste vara en härlig känsla ändå bara att få vara med!

Hoppas ni får en bra fortsatt torsdag! Många kramar britta


Sofia, jag och Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0