valbo stan valbo stan

god kväll bloggen.
igår tillbringade jag min dag med malin, vi var ute i valbo i väldigt god tid, haha nio bussen till stan härifrån strömsbro, det tror jag att jag har berättat redan kanske... jaja, kvällen tillbringade vi hos malin i forsby med sköna männsikor, mycket trevligt måste jag säga! vi tog det lugnt, kollade på film åt en massa gotta m.m
idag var jag ut till valbo igen med malin och hennes ur söta vän casandra från leksand, super trevlig tjej! jag hittade skor,klänning,tröja. sen åkte vi in till stan och tog en fika, mysigt. prata och skratta!
nu är jag hemma och gör mig iordning för att ta sju bussen till sätra, hem till min älskling jessica, jag saknar skruttan min nu så mycket, det visar sig vad vi hittar på för något, det blir lugnt.
hoppas ni får en underbar lördags kväll allihopa!
många kramar britta


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst gumman! <33

2008-12-28 @ 14:04:54
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0