underbart

igår vakanade jag halv fyra av att min pappa ringde och tur var det, jag skulle nämligen möte amanda och sofia på stan vid sju, jag vela ha lite tid för att fixa och dona innan jag skulle åka iväg i allafall, när vi kom ner på stan hyrde vi tre filmer och köpte hur mycket godis som hälst, det blev två kilo och hundra tjugo kronon haha! Sen tog vi bussen till malin för att börja laga maten innan våran söta skulle komma hem runt halv elva tiden, vi lagade tacos, och när hon kom hem åt vi maten direkt och våran fin middag var färdig efter allt prat och skratt ungefär halv 1, då satt vi oss i soffan och började kolla på en film, en rolig, efter det en skräck, fy...
efter det var klockan ungefär halv fem-fem, då var klockan så pass mycket att vi inte orkade se en till film, då gick vi och lade oss i mallans föräldrars stora säng, där vi låg och prata och prata, även när vi sov, både jag och malin kan prata på bra i sömnen, malin  börja skrika något med någon ylva, hon som brukade vara med oss?! hahaha, och vad jag hade sagt var det ingen som kom ihåg idag...
det var hur som hälst så underbart mysigt att få träffa dig söta igen, vi saknar dig vännen, det vet du. men detta lov kommer vi kunna träffas och umgås mer än när du var hemma på höstlovet, och tur är det!
nu ska jag traska mig iväg till bussen till stan för att köpa jul klappar till mig själv från pappa, han tycker det är så svårt så han ger mig istället en summa pengar som jag får köpa vad jag vill för, så nu ska jag åka ned och köpa förhoppningsvis en massa fina grejer, bland annat min nyårs klänning som kommer från vila. efter stan åker jag hem och klär granen med mamma och bakar ännu mer jul godis med jul musik i bak grunden. bättre kan det helt enkelt inte bli! jag tycker om julen.

hoppas ni får en underbart mysig jul afton imorgon, så skriver jag igen senare.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0