torsdag

Jul afton var underbart, vi var bara här hemma och åt en massa god mat, kolla på kalle anka, åt godis och öppna jul klappar, mer än underbart! jag fick väldigt mycket fina klappar och jag är jätte nöjd.
idag vakande jag ungefär halv 1, jag klev upp och börja direkt med att färga mitt hår, vilket behövdes verkligen nu, skönt.
Nu ska jag äta lite mat och sen börja göra mig iordning för att åka till släktingar då pappa kommer och hämtar mig runt tjugo i tre, det ska bli trevligt, efter jag har vart där har jag inga planer, men det dyker upp något roligt skulle jag kunna tänka mig.
imorgon ska jag till valbo med kära malin, det ska bli jätte mysigt, det ser jag fram emot gumman, att få göra något med dig nu när du väl är hemma.
hoppas ni alla hade en fin och mysig jul och får en fortsatt underbar jul!!
ta hand om er allihopa.
många kramar britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0