Torsdag och sjuk

hej bloggen.

inatt vaknade jag och mådde inte alls speciellt bra, så idag stannade jag hemma från skolan, idag då det är sista riktiga skol dagen och jag hade även prov idag, inte bra, typiskt. men jag kännde att jag ändå inte skulle kunna göra mitt bästa om jag gick dit och mådde på det här viset, det känns som om mitt huvud ska sprängas och det blir inte bättre av att jag har datorn mitt framför ögonen, så jag ska bara skriva lite snabbt och sen ska jag resten av dagen ligga under mitt täcke och bara ta det lugnt och vila så jag kan gå till skolan imorgon då det är samling med klassen för lite fika m.m sen är det också talang jakt vilket jag inte vill missa så nu håller jag tummarna på att jag blir bättre tills imorgon då det även är jul lov, underbart!! jag ser fram emot det här jul lovet något enomt och jag tror det kan bli ett kanon lov.

nu ska jag gå iväg och göra te.
hoppas ni alla mår bra.
ha en fortsatt bra dag.
puss och kram britta

jag som lucia i skolan

Kommentarer
Postat av: Emma

krya på dig ! hoppas du kommer imorgon:D

2008-12-18 @ 15:40:19
Postat av: rocker

Hej!

var gärna med i min nya tävling och kika in nya bloggen!

Ha en fin kväll

2008-12-18 @ 15:46:11
URL: http://rockstaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0