tisdag

hej bloggen!
idag har vart en lugn dag för mig, först lucia träning som gick väldigt bra, det börjar att närma sig nu! sen hade jag gympa vilket jag självklart inte kan vara med på, så jag och några till av mina vänner satt på bänken och kollade på när dem andra käpade. Sen gick vi och åt mat, och jag kom på att jag hade en stor choklad tomte i väskan som jag direkt tog upp och vi åt upp, den gick åt väldigt snabbt. Nu har jag data, men ingen lärare, skönt. jag sitter och bland annat skriver, kollar runt på facebook och läser andra bra bloggar! trevligt!
Ungefär prick ett, får vi gå här ifrån, då har jag musik i mer än tre timmar, musik är det jag bland annat  det jag älskar mest och tycker att det är jätte roligt, absolut, inte frågan om det, men när det är ett sånt långt pass så blir jag trött och där med okonsentrerad och gör där med inte så mycket på lektionen, men som tur är, är jag klar med det mesta, det jag har kvar är att göra en egen låt som jag  dock har kommit en bra bit på vägen och jag hoppas på att det kan bli väldigt bra! så det är ingen större fara att jag,ullis och carro tar extra långa fika raster ibland!

Nu ska jag dra mig, men jag skriver igen så fort jag kan!
Ha en fortsatt bra tisdag och en bra eftermiddag!
Jag ska också säga att det är betydligt bättre i foten idag och det börjar gå frammåt, sakta men säkert!
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0