syster-yster

Nu har jag precis ätit klart men min familj och min underbara syster Anna är hemma, det är så roligt att ha henne hemma igen, synd att hon bara ska vara här tills på tisdag då hennes nästa flygning är, men otroligt skönt att ha henne hemma en sväng iallafall!
Hon har suttit och berättat massa roliga saker från flygningar då passagerare är hopplösa! klagar och klagar, och mammor som byter bajsblöjor i sätet, haha!
Nu ska hon hoppa in i duschen efter att ha kommit direkt från thailan, sen ska vi ta en rutt till affären för att handla en massa gotta, kanske någon god ben&yerry också! gott!
Sen när klockan börjar bli 8, då bänkar vi oss i soffan för att heja och rösta på alice i kvällens IDOL! nu håller vi tummarna för henne, jag tycker hon är värd att få stanna, vore kul att se alice i finalen!

Hoppas ni får en kanon trevlig fredags kväll!
Jag skriver igen sen.
många kramar britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0