sov morgon till tjugo i ett, underbart!

hallå!
idag hade jag sov morgon till tjugo i ett, underbart skönt!
sen åkte jag till skolan för två lektioner, tyska och turism vilket gick bra.
efter skolan gick jag på stan med vendela, det var jätte mysigt, vi åt både mat och hon shoppade jul klappar till sin kära mamma. hon köpte även två par super snygga stövlar, passade henne perfekt!
nu är jag hemma och ska mysa framför tvn då det är bonde söker fru/man ikväll, det är så myyysigt program, haha!
hoppas ni får en fortsatt bra kväll. jag mår dock inte så bra, jag har väldigt ont i huvudet men jag hoppas att det inom kort blir bättre :)
många kramar britta

Kommentarer
Postat av: morgis yo laver ;)

när man kom till skolan kändes det som om det var morgon :o

2008-12-18 @ 08:14:50
Postat av: vendela

awh <3 Tack för i onsdags gumman :D

2008-12-19 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0