sov hos vendela

jag har precis kommit hem från vendela.
igår var vi först och fikade nere på stan med jessica och emma sen gick jag och vendela hem till henne,då vi va hemma i någon timme innan vi tog cyklarna för att åka ner på stan till jeppe, där några trevliga människor var, det var trevligt, förutom att vi gick in på facebook och såg att fanny hade blivit magsjuk och vendela vart med  henne i två dagar innan, ack ack, vendela blev självklart  skräckslagen och var liv rädd för att bli magsjuk när det nu är nyår imrogon och hennes mammas stora fest, typiskt, men vi åkte hem senare och det blev ingen magsjuka för varken hon eller mig, peppar peppar ta i trä!

nu är jag som sagt hemma och skulle gentligen tagit ett bussen ner till stan igen med amanda och josse, men när amanda ringde satt jag fortsatt bara i trosor och bh i sängen, varken duschat eller ätit, så jag bestämmde att jag antingen ska ta tre två bussen eller om jag över huvudtaget ska dra mig ner, det visar sig, det kan vara roligt att få göra någonting idag iallafall.
hoppas ni får en kanon dag, dagen innan nytt år! ta vara på detta 2008 nu!
ta hand om er.
kram brittta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0