söndag

söndagar brukar vara bland de tråkigaste jag vet, men just den här söndagen blev väldigt väldigt bra.
idag har jag vart hemma med amanda och josse titta också förbi en sväng, mycket trevligt. sen åkte jag, sofia och josse ner på stan med 7 bussen för att fika, det var jätte mysigt.
dagarna går och det börjar närma sig den stora dagen och jag börjar faktiskt få tillbaka lite av den där jul kännslan som senast igår var väldigt långt borta, men nu när snön kom så kommer jul kännslan sakta men säkert tillbaka, och det kanske kan bli en fin vit jul ändå? vi håller tummarna.

Nu är jag hemma igen, och jag är jätte glad. härligt!
Nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av tanken att jag har lov och är ledig, kunna sova imorgon tills jag vaknar och sen göra vad jag känner för, underbart!

hoppas ni alla har haft en kanon helg, min har vart underbar måste jag säga, helt fantastisk.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0