Plugg och coca-cola

Hej bloggen, jag kom hem från skolan för en stund sen, jag hade som sagt musik sista timmen med bara bra männsikor och vi hade det mysigt lär jag säga!
Vi hann även med att träna igenom vissa av lucia låtarna ännu en gång!
Sen kom jag hem, då jag åt lite mat och satt mig genst ner, för att börja plugga både tränings lära och europa kartan som jag har prov i imorgon, urk. men något som är både gott och gör än piggare i det tråkiga, är coca cola, det är så gott, så nu sitter jag här och dricker cola  och hoppas på att träningsläran snart börjar sitta någolunda bra.

Nu ska jag plugga vidare och skriva med trevliga männskor!
KRAM BRITTA

härlig bild!  gud så trång min prinsessklänning var, haha jag skrattar
när jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0