nyårs planer

god morgon bloggen!

jag har precis vaknat och det var underbart att få sova ut så länge jag behövde, rikigt skönt!
idag vet jag inte vad som väntar, men jag hörde av mig till min skrutt m, och hörde om hon hade lust att hitta på något senare under dagen, vilket jag hoppas att hon vill, jag kan bara inte få nog :)

kvällen hos jessica igår var jätte mysigt och vo planerade lite om nyår och vi.har nu bestämmt att vi ska vara hemma hos henne och laga fin middag och sedan sjunga abba singstar och bara mysa innan vi åker vidare på fest! då låter trevligt tycker jag och jag ser fram emot kvällen, att få ha på mig mina nya fina nyårskläder. klänningen är svart med volanger,tub topp, väldigt snygg! sen under det har jag svarta strumpbyxor, och över en liten svart päls jacka, och till det antingen röda eller svarta pumps, jag har inte rikigt bestämmt mig, det är faktiskt rikigt snyggt att det bara är svart också men det kan även vara rikigt snyggt med lite färg på skorna kan jag tycka, det visar sig helt enkelt! jag ska försöka att inte glömma ta kort när jag är redo för kvällen, då lägger jag upp bilden här! och självklart under kvällen ska kameran vara framme en hel del!


nu ska jag dra mig in i duschen!

hoppas ni får en kanon dag ute i kylan allesammans!

puss och kram britta


Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-12-29 @ 22:02:59
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: alicia

skönt att sova länge!

2008-12-29 @ 22:03:50
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0