musik med underbara männsikor

hej bloggen!
Nu är jag på musiken, vi har precis fikat och lyssnat på jul musik, mer än mysigt! jag trivs verkligen med de männsikorna som är här, vi har roligt tillsammans! vi har också bestämmt att vi lucia tjejer ska gå ut och äta nu någon dag på lovet, mysigt!
Lena hade köpt julmust, glögg och massa pepparkakor och ischoklad, gott!
Nu har jag ockås redovisat min egna låt som jag själv tycker blev väldigt fin men det är en sorglig melodi men som också är väldigt fin.
Nu ska jag gå ut till de andra tjejerna som sitter och spelar gitarr och sjunger till, så nu ska jag gå iväg in till dom i köket.
Jag skriver igen senare!
massor med kramar från britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0