Måndag

Godmorgon bloggen!
Idag börjar min dag med engelska och jag håller på med att skriva en bookreview. Denna lektion slutar om ca en kvart,skönt.
Efter engelskan har jag egentligen språk,tyska, men vi har ingen lärare denna vecka för att hon är i tysklad på utbytes resa med några elever. Så det blir att jag tar den lektions tiden till att plugga till handles provet jag har efter lunch.
Idag efter skolan ska jag hem för att tränna till ännu fler prov, träningslära, turism, data m.m
Sen ska jag även höra om min jessica vill hitta på något eftersom att det inte blev något igår. Det vore mysigt.
Nu ska jag fortsätta att skriva vidare.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0