Måndag 8 december

Hej bloggen!
Fortfarande krånglar inloggningen för både bloggen och msn, jag vet inte vad det beror på, det funkar lite då och då, men det stängs även ned ibland, men nu hoppas jag att det här kommer att publiseras.
Idag är det måndag vilket innebär att jag vart i skolan hela dagen, vi fick dock ledigt på matten av våran otroligt söta lärare som lät oss åka ner till stan för att välkomna hem Alice, och gud så duktig hon var, så söt!
Sen efter det åkte vi tillbaka till skolan där prov väntade i data, det gick väldigt bra, över förväntan! det är alltid kul!
Efter det, åkte jag ner på stan igen med emma där vi mötte upp jessica, vi gick en stund och jag köpte lite grejer in för fredag,hm...
Sen hann jag även med en tripp till valbo med mamma, mormor och syster yster innan hon imorgon åker tillbaka till göteborg för att sen ha sin nästa flygning till thailand, skönt!

I valbo hittade jag en tröja som mormor köpte till mig, tusen tack!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och duscha varmt och skönt. sen ska jag bara slappa framför tvn och datan har jag tänkt, härligt!

Jag har heller inte på länge lagt upp bilder här i bloggen, men jag ska göra det så fort min kamera funkar igen så jag kan ladda över lite bilder.
Hoppas ni haft en kanon dag och får en fortsatt bra kväll den 8 december, det börjar närma sig lucia mer och mer, och vi tjejer blir mer och mer nervösa! men det ska bli mysigt och något jag ser fram emot.
Imorgon är det tisdag och det innebär att jag ska så fort som möjligt efter skolan ner på stan för att fixa i ordning mina ögonbryn och fransar tills på fredag! härligt!
Många kramar BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0