mamma mia!

Jag har precis kommit hem från stan, det var mysigt. när jag kom hem hade mina kära mamma vart och köpt pizza som jag nu precis har ätit.
idag är jag väldigt trött och skulle gärna kunna somna en stund, men istället för att sova har jag tänkt att sätta på mamma mia filmen och bara mysa framför tvn.
jag stressade hem från stan för att mamma sagt att så fort jag var hemma skulle vi ut till släktingar i utvalnes men ikke sa nicke, jag stressade hem i onödan och kunde därmed stannad med mina go töser på stan ett tag till. jaja, ikväll vet jag inte vad som väntar, det visar sig, jag har lust att göra något men just nu är jag som sagt så pass trött att jag bara vill ta det lugnt hemma med lugn och ro innan jag bestämmer något.
hoppas ni har haft  en bra och rolig helg och får ett fortsatt bra lov! det ska jag försöka att ha, njuta av ledigheten som består och bara leva helt enkelt, imorgon ska jag sova ut så länge jag bara kan, vilket jag inte gjort senste dagarna då jag ställt klcokan på halv 9-9, halv 8-8, när jag åkt både till valbo och till stan med min skrutta malin, det har vart värt det, för gud så underbart det har vart att haft dig hemma, som jag sagt tidigare så trvis jag i din närhet och jag älskar umgås med dig, vi skrattar, pratar och vi har så himmla roligt tillsammans tycker i varje fall jag. haha!

nu ska jag klä av mig mina stela jeans och krypa ner i min super sköna morgonrock med täckerunt om kring mig och kika på världens härligaste musikal film, mamma mia!
ta hand om er.
pusss britta 



     nu eller aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0