malin min skrutt

hej bloggen.
jag och malin har precis kommit hem från stan.
min dag startade klockan halv 8 då jag klev upp och började att göra iordning mig för att ta bussen in till stan klockan 9, på stan hoppa jag på ettan där malin satt, vi åkte ut till valbo för att hon skulle köpa en ny telefon, hon hitta dock ingen telefon men jag gick däremot in på gina och hitta min päls som jag länge kollat på men vart lite osäker, men som jag nu ska   ha över min klänning på nyår, väldigt fin. sen efter att gått och kollat en sväng gick vi till bussen för att åka in till stan för ett nytt försök, och där hittade hon sin efterlängtade mobil, det var bra att du hittade den vännen, annars hade jag fått gått med en sur malin, vi åt även mat inne på nian, pasta som var så gott! efter det gick vi och köpte choklad och tog bussen hem till malin där jag nu sitter, men jag ska snart åka vidare hem igen, för att äta fin middag uppe hos kära mormor som bor en trappa upp, efter det har jag och malin bestämmt att vi fixar iordning oss tillsammans och myser för att sen ta en sväng in till stan för att fika på den nya waynes eller något annat mysigt fik, det visar sig helt enkelt, vi håller tummarna på att det är öppet över huvudtaget, fia vill vi också ha med, så vi ska höra av oss till henne när hon kan tänkas vara hemma från kb. det blir mysigt och jag ser fram emot kvällen, efter vi förhoppningsvis suttit och fikat och pratat så länge vi bara kan så kanske vi åker vidare någon annan stans, men det blir lungt. det visar sig som sagt. jag trivs något enomrt när du är hemma malin och det är så roligt att umgås med dig igen, jag är självklart väldigt glad för dig att allt går bra borta i borås, absolut, men hälst vill jag ha dig här hemma nu när man påminns hur mysigt vi har det!
imorgon ska jag till valbo igen med min skrutt, för att kika vidare eftersom att vi direkt åkte därifrån idag, haha.
senare imorgon kväll ska jag träffa min underbara vän jessica för antingen en fika eller något annat mysigt, emma följer nog också med, underbart!

nu ska jag börja klä på mig stövlarna och jackan för att traska iväg till bussen och hemma väntar gggod mat.
ha en fortsatt bra dag och kväll. 
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0