lucia

hej bloggen. idag är det fredag och den stora lucia dagen är förbi, jag ska börja med att avslöja nu att det var jag som var borgis lucia! det gick precis som det skulle, alla gjorde sitt allra bästa och alla tjejorna var så otroligt fina! gud vad jag tycker det har vart roligt!
Det är som sagt fredag och äntligen IDOL final, jag ska absolut kolla och hålla tummarna och rösta på alice! det vore super kul om hon vann nu när de flästa tror att kevin är klar vilket han kanske är också, men jag tror alice har en chans med, absolut!

Nu ska jag gå iväg för att försöka att få ut mängder med stearin i mitt hår, jag vet inte rikigt hur jag ska göra, men jag tror jag ska ta varmt vatten på det så löser det nog upp lite av det iallafall får vi hoppas!
Ha en fortsatt bra fredag.
många kramar BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0