knepigt

Hej bloggen
Idag har jag inte kunnat logga in här, väldigt knepgit...
aja nu skriver jag igen!
Jag har precis kommit hem från en kompis, trevligt!
Idag har det vart fullt upp lär jag säga! först turism prov, sen träninglära, sen var jag på lucia träning efter skolan, då vi gick igenom hur vi ska gå, vart vi ska stå, hur vi ska stå det var jätte roligt! jag längtar nu! det är mysigt med lucia.

Nu har mamma lagat mat till mig, bakad potatis med någon god röra till det! gott!

Men om jag kan logga in senare, förhoppningsvis, så skriver jag igen!
Hoppas ni haft en toppen dag och får en fortsatt bra kväll. Imrogon är det torsdag, vad veckorna går fort! och imorgon ska jag försöka att se julkalendern klockan kvart över sju, det känns som ett måste!

kram britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0